Kihagyás

KÖZLEMÉNY

Tisztelt Ügyfelek!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 2019. augusztus 12. napjától várhatóan módosulni fog a végrehajtói irodák ügyfélfogadási rendje és ideje.

A bírósági végrehajtási ügyvitelről és pénzkezelésről szóló 1/2002. (I. 17.) IM rendelet 43. § (1) bekezdés 2019. augusztus 12. napjával az alábbiak szerint módosul:

„Az önálló bírósági végrehajtó hetente legalább három munkanapon köteles ügyfélfogadást tartani oly módon, hogy a félfogadás ideje a munkanapokon legalább 8-12 óra közötti időszakra essen, és az egyik ügyfélfogadási napon kizárólag a jogi képviselettel hivatásszerűen foglalkozók számára álljon rendelkezésre legalább két óra időtartamban. A végrehajtó az ügyfélfogadás idején személyesen – vagy felvilágosítás adására jogosult alkalmazottja útján – köteles irodájában a felek, jogi képviselők és más érdekeltek rendelkezésére állni. A végrehajtó munkanapokon 8-12 óra között biztosítani köteles, hogy egy vagy több alkalmazottja a végrehajtói iroda megadott telefonszámán elérhető legyen. Továbbá biztosítani köteles, hogy ebben az időtartamban az érdekelteknek általános tájékoztatást adjanak a végrehajtói iroda telefonszámán elérhető alkalmazottak a végrehajtási eljárásról, valamint a végrehajtó elérhetőségéről és ügyfélfogadási rendjéről.”

Kérjük, hogy a végrehajtói irodák aktuális ügyfélfogadási rendjéről és idejéről, valamint elérhetőségeiről a http://mbvk.hu/szolgaltatasok/nevjegyzek/ oldalon elérhető névjegyzék használatával tájékozódjanak.

Tisztelettel,
Magyar Bírósági Végrehajtói Kar

Megszakítás