Kihagyás

Kari álláspályázatok


Tisztelt Pályázó!

Köszönjük érdeklődését a Magyar Bírósági Végrehajtói Kar iránt. Kérjük, mielőtt pályázati anyagát részünkre megküldi, ismerje meg az annak kezelésével összefüggő adatkezelési tájékoztatónkat!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy örömmel fogadjuk jelentkezését abban az esetben is, amennyiben az oldalunkon nem teszünk közzé konkrét álláshirdetést, azonban pályázati anyagát ebben az esetben is csak akkor áll módunkban befogadni és a továbbiakban kezelni, ha ahhoz az alábbiakban elérhető és letölthető hozzájáruló nyilatkozatot kitöltve megküldi részünkre a pályázati anyaga mellé elektronikusan aláírva, vagy szkennelt/fotózott (JPEG) formátumban az allashirdetes@mbvk.hu email címre.

Amennyiben szeretné, hogy önéletrajz adatbázisunkba is nyilvántartásba vegyük beküldött anyagát, és nyitott pozíció esetén kiválasztási eljárásunk során felhasználjuk azt, kérjük a beküldést megelőzően adja ehhez is kifejezett hozzájárulását.

Üdvözlettel:
Magyar Bírósági Végrehajtói Kar


Adatkezelési tájékoztató álláshirdetéssel, valamint belső munkaerő-piaci adatbankba történő felvétellel kapcsolatban Hozzájáruló nyilatkozat-minta adatkezeléshez

 

A Magyar Bírósági Végrehajtói Kar

Informatikai Irodája

legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkező

Helpdesk 

munkatársat keres.

 

Feladatok:

  • telefonos megkeresések kezelése, hibajegyek felvétele (belsős),
  • TOPdesk hibajegykezelő rendszer használata, hibajegyek kiosztása,
  • egyszerűbb IT feladatok megoldása (L1) a fejlesztők/üzemeltetők bevonása nélkül,
  • elvégzett feladatok adminisztrálása - ha új feladat és még nincs „How to” akkor annak megírása (magyar nyelven),
  • felhasználók kezelése MS AD-ban,
  • exchange-ben L1 szintű helpdesk feladatok elvégzése (alias, új felhasználó stb.),
  • végrehajtók számára e-mail jelszó hibakezelés,
  • hardverleltár kezelése, eszközmozgások dokumentálása (Forrás.NET),
  • monitoring rendszer figyelése és abból hibajegy rögzítése,
  • szerverszobák rendszeres ellenőrzése,
  • virtuális telefonközpont kezelése,
  • vezetékes telefonok kiadása és adminisztrációja,
  • beszerzéseknél piackutatásban részvétel,
  • egyszerűbb fejlesztési tesztek elvégzése,
  • egyszerűbb alkalmazásgazdai feladatok ellátása (DMS, TOPdesk, Postaprogram, stb.).

Elvárások:

  • Windows kliensek magas szintű üzemeltetési ismerete  (Windows 10, 11),
  • Microsoft Office magas szintű ismerete,
  • Microsoft AD alapvető kezelése (felhasználó és jogosultságkezelés),
  • alapvető hálózati ismeretek,
  • feladatok pontos adminisztrációja,
  • proaktivitás (javaslatok megfogalmazása, döntés utáni megvalósítása),
  • komplex gondolkodás (rendszerben gondolkodik, észreveszi az összefüggéseket),
  • csapatjátékos (tud és szeret csapatban dolgozni).

Előnyként értékeljük:

  • jegykezelő rendszer kezelésében szerzett tapasztalat (Topdesk előnyben),
  • alkalmazásüzemeltetésben vagy tesztelésben szerzett tapasztalat,
  • PKI alapismeretek
  • felhasználói oktatásban lévő tapasztalat,
  • B kategóriás jogosítvány.

Szükséges kompetenciák:

  • proaktivitás (javaslatok megfogalmazása, döntés utáni megvalósítása),
  • komplex gondolkodás (rendszerben gondolkodik, észreveszi az összefüggéseket),
  • csapatjátékos (tud és szeret csapatban dolgozni).

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés;
  • komplex juttatási csomag;
  • dinamikus, fejlődő munkahelyi környezet.

Munkavégzés helye:

  • 1146 Budapest, Cházár András utca 13., alkalmanként egyéb telephely.

A jelentkezéshez kérjük, hogy juttassa el hozzánk bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTEKEZEM
Megszakítás